طراحی-موشن-لوگو-آنلاین

طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

در این مقاله سرپ لنسر فصد داریم موضوع طراحی موشن لوگو آنلاین را مورد بررسی فرار دهیم. یک لوگو موشن با طراحی خوب بی شک یک مزیت بزرگ برای برند شماست. اگر می‌خواهید از لوگوی جدید متحرک خود نهایت استفاده را ببرید، چند پیشنهاد برای شما دارم. اگر هم میخواید نگاه اجمالی تر به طراحی گرافیک داشته باشید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.
اینستاگرام – این مکان عالی برای نشان دادن لوگو موشن جدید شماست. همه به دنبال چیزی از نظر بصری جالب در اینستاگرام هستند. آنچه را که دارید به آنها نشان دهید. نکته حرفه ای: ویدیوی خود را کمی طولانی کنید و آن را به فریم تکراری در اینستاگرام برش دهید. می توانید مجموعه ای دقیق تر از دستورالعمل ها را در اینجا بیابید.
مقدمه ای بر ویدیوها (اینترو ویدیو) – قرار دادن یک لوگو موشن کوتاه در ابتدای ویدیوها می تواند به شناخت برند کمک کند. فقط مطمئن شوید که کوتاه است. هیچ کس دوست ندارد در میان انیمیشن های طولانی بنشیند.
پایان ویدیو ها – همین امر در مورد پایان ویدیوی شما نیز صدق می کند. انیمیشن های کوتاه لوگوی شما می تواند مخاطبان شما را خوشحال کند.
وسط ویدیو – اینها گرافیک هایی هستند که نام افراد و مشاغل را در پایین صفحه نمایش می دهند. اگر لوگوی شما متحرک است، قطعا می تواند بخشی از گرافیک سوم پایین شما باشد.
تصویر بندانگشتی در حین ویدیو – راه دیگری برای خوشحال کردن بیننده و ارتقای برند خود این است که یک لوگو موشن بسیار کوچک و ظریف در گوشه ویدیوهای خود داشته باشید. انیمیشن را مدام تکرار نکنید. آن را وارد کنید، بگذارید مدتی در آنجا بماند، سپس آن را بیرون بیاورید. پیشنهاد می‌کنم نمونه لوگو را سیاه یا سفید نگه دارید (بسته به تیره یا روشن بودن محتوای ویدیویی) و شفافیت آن را ۲۵ درصد نگه دارید. هدف این است که آن را روی صفحه نگه دارید، اما مراقب باشید.
GIF در وب سایت شما – بهترین مکان برای این لوگوی هدر است. یک بار پخش می شود و متوقف می شود. بسیار جالب و چشم نواز است، اما حواس پرتی نیست زیرا بعد از یک بار بازی متوقف می شود. نمونه بارز آن سایت دوست من در حرکت دیوید استنفیلد است.
طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)
طراحی-موشن-لوگو-آنلاین-logo-animation-500x500
Dribbble-  Dribbble یکی از بهترین خانه ها برای تکرار GIF های متحرک است.
فیس بوک – در صفحه برند خود پست کنید یا آن را در گروه های مورد علاقه خود نشان دهید!
توییتر – توییتر به طور خودکار فیلم ها و GIF های متحرک را پخش می کند، بنابراین می توانید از هر کدام استفاده کنید.

نکته: بیلبوردهای دیجیتال (میدان تایمز) میدان تایمز مکان آفلاین نهایی برای لوگو موشن شما خواهد بود. من عاشق این کارتون های Dunkin’ Donuts در شهر نیویورک هستم.
طراحی-موشن-لوگو-آنلاین-service_card_02_00480
اگر آمارهای اخیر را دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید که محبوبیت موشن لوگو ها به طور تصاعدی در حال افزایش است.
اکنون به نظر می‌رسد همه از انیمیشن‌های لوگو در وب‌سایت‌ها، تبلیغات ویدیویی، کلیپ‌های یوتیوب، فیلم‌های شرکتی، تبلیغات شرکت، خدمات یا محصولات به صورت پویا برای شروع یا پایان دادن به ارائه‌های ویدیویی خود استفاده می‌کنند.
جای تعجب نیست که چشمان ما برای گرفتن اشیاء در حال حرکت بسیار سریعتر از تصاویر ثابت آموزش دیده اند.
طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

انیمیشن ساز لوگوی آنلاین سریع

برای برندها و شرکت ها
اما چگونه می توانم لوگوی خود را بدون صرف صدها دلار برای استخدام یک طراح حرکت که بسیاری از مردم می پرسند، متحرک کنم؟
با Interbrand، می توانید به راحتی با آپلود لوگوی خود به طور مستقیم در مرورگر خود، انیمیشن لوگوی سفارشی خود را ایجاد کنید و انیمیشن نهایی را تنها در ۳ دقیقه برای دانلود آماده کنید.
استفاده از سازنده لوگو ما برای همه آسان است. تنها با چند کلیک، به‌طور خودکار انیمیشن‌هایی با ظاهر حرفه‌ای تولید می‌کند که کسب‌وکار کوچک، سازمان، شرکت یا استارت‌آپ شما را شیک و مدرن نشان می‌دهد و شما را از رقبا متمایز می‌کند.

طراحی-موشن-لوگو-آنلاین-fast_light_logo_reveal_animation

آیا می توانید برای برند خود انجام دهید؟

افزایش آگاهی از برند

با یک لوگوی حرفه ای که نشان می دهد شما در حال ایجاد تصویری قوی و به یاد ماندنی از برند خود هستید. انیمیشن ها لوگوی شما را زنده می کنند و در عرض چند ثانیه یک ارتباط قوی با مخاطبان و مشتریان بالقوه شما ایجاد می کنند.

ظاهری حرفه ای و مدرن

داشتن یک انیمیشن لوگو برای محتوای ویدیویی شرکت، محصول یا وب سایت شما، حس ثبات و حرفه ای بودن را به حضور آنلاین شما می بخشد. حتی می تواند به هر کلیپ یا انتشار ساده آماتوری رنگ و بوی حرفه ای بدهد و آن را مانند یک محصول ارزشمند جلوه دهد.

از داستان برند خود حمایت کنید

موشن لوگو ها از طریق ترکیبی قدرتمند از تصویر، صدا و حرکت به طور احساسی به مخاطب متصل می شوند. انیمیشن فضای کار شما را ۹۰۰% موثرتر از یک تصویر ثابت یا هر رسانه دیگری منتقل می کند.

این یک سرمایه گذاری یک بار است که نتیجه می دهد

بازاریابی اغلب شامل روندهای کوتاه مدتی است که می آیند و می روند. سرمایه گذاری روی یک لوگو موشن با ظاهر حرفه ای یک سرمایه گذاری بلند مدت است. یک بار آن را بخرید یا ایجاد کنید و برای همیشه به صورت آنلاین و در ارائه استفاده کنید.
طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

یک حرفه ای استخدام کنید

اگر انیماتور با استعدادی نیستید، بهترین راه این است که یک انیماتور مستقل محلی را استخدام کنید تا لوگوی خود را متحرک کند. چند صد دلار برای شما هزینه خواهد داشت، اما ارزشش را دارد. فقط مطمئن شوید که در حال فروش یک لوگوی اصلی و منحصر به فرد انیمه هستید که یک انیمه مدل نیست. پس با دقت فردی را انتخاب کنید که به آن اعتماد دارید.
انیماتورهای حرفه ای بیشتر با نرم افزار Adobe After Effects یا نرم افزارهای سه بعدی مانند Cinema 4D کار می کنند، این بسته های نرم افزاری دارای منحنی یادگیری بسیار شیب دار هستند و یادگیری آنها دشوار است، بنابراین خودتان آن ها را متحرک کنید زمان گرانبهایی برای شما هزینه خواهد داشت.
طراحی-موشن-لوگو-آنلاین-golden_particles_logo_animation

با Interbrand آن را جابه جا کنید

اگر نمی توانید هزینه زیادی را خرج کنید یا نمی خواهید وقت خود را تلف کنید یا با انیمیشن های آماتوری رایگان به برند خود آسیب بزنید:
سپس Interbrand را امتحان کنید. استفاده از انیمیشن ساز ما بسیار آسان است. فقط یکی از قالب های انیمیشن لوگو را انتخاب کنید، یک فایل آرم PNG اضافه کنید و مراحل سفارشی سازی را دنبال کنید. رنگ ها و موسیقی را تنظیم کنید و روی دکمه -Create Preview- کلیک کنید. می توانید بسیاری از پیش نمایش های انیمیشن رایگان را امتحان کنید تا زمانی که از نتیجه راضی باشید. مطمئن شوید که از یک لوگو با کیفیت بالا برای بهترین نتایج استفاده می کنید.
اگر می خواهید یک HD حرفه ای بخرید، انیمیشن تمام شده در کمتر از ۳ دقیقه آماده دانلود است و با مجوز تجاری نامحدود ارائه می شود، بنابراین می توانید فوراً آن را به فیلم های تبلیغاتی، وب سایت، بنرهای فیس بوک خود اضافه کنید یا در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. کانال بدون هیچ محدودیتی

طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

۷ روش عالی برای استفاده موشن لوگو

لوگو موشن برای برندها

موشن لوگو ها تأثیری فراموش نشدنی ایجاد می کنند. از آن برای تعریف و تبلیغ نام تجاری خود در کسب و کار یا ویدیوهای بازاریابی خود با افزودن انیمیشن لوگوی خود در پایان یا در ابتدای هر یک از ویدیوهای انتشار عمومی یا اینترکام استفاده کنید.

انیمیشن لوگوی کسب و کار

تولید هر ویدئویی نیاز به صدای بصری شفاف دارد. از انیمیشن لوگو در ابتدا یا انتهای ویدیو یا در وسط آن به عنوان یک ضربه گیر سریع استفاده کنید. این به ویدیوهای شما احساس سازماندهی بیشتری می دهد و زمان تماشای شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

لوگو موشنها برای محصولات و ویدیوهای تجارت الکترونیک

عکاسی و ویرایش محصولات شما تنها اولین قدم است. لوگوی حرکتی خود را به انتهای همه فیلم های محصول اضافه کنید. این بسیار جذاب تر از یک ویدیوی خام به نظر می رسد و نام شرکت شما را در ذهن بینندگان قرار می دهد.
موشن لوگو سه بعدی
با لوگوی انیمیشن سه بعدی که از بافت های سه بعدی تمیز و براق ساخته شده است، وضوح و نور را به ویدیوهای خود اضافه کنید. پس زمینه سفید تمیز و انیمیشن های ساده شده لذت واقعی را برای تماشا و دعوتی برای بینندگان به انتظار محتوای تازه و اصلی خواهد بود.
طراحی-موشن-لوگو-آنلاین-distorted_signal_logo_text_intro

لوگو موشن ساده

با افتتاحیه ای تمیز و متحرک با الهام از موسیقی Dub به فیلم ها یا کانال خود انرژی بیافزایید. افکت‌های اکو و مدل‌های دوبله این انیمیشن‌ها را به انیمیشن‌های قدرتمند و در عین حال ساده بصری تبدیل می‌کنند که می‌توانند تقریباً برای هر هدفی مناسب باشند.

لوگو موشن تایپوگرافی

این انیمیشن های متنی با قدرت لوگو یا متنی را از بلوک های دیجیتال نشان می دهند و یادآور انتقال داده ها، دنیای دیجیتال و سرعت هستند. این سریع و هیجان انگیز است، و اگر املاک و مستغلات برای انیمیشن های طولانی ندارید، یک انتخاب ایده آل است.
طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

ساخت لوگو موشن رایگان

با Introbrand شروع کنید

ابتدا introbrand.com را باز کنید و به منوی Animation بروید تا وارد Animation Maker شوید و در آنجا قالب های لوگو موشن حرفه ای را بدست آورید.

یک لوگوی انیمیشن برای برند خود انتخاب کنید

یک الگوی انیمیشن لوگو را انتخاب کنید که با لحن و صدای برند شما مطابقت داشته باشد. نکته: اکثر شرکت های موفق از رنگ های پس زمینه سفید یا ساده و الگوهای کارتونی کوتاه استفاده می کنند. قالب های حرفه ای ما با هر نوع کسب و کاری کار می کنند.

لوگوی خود را در اینتربرند آپلود کنید

فقط لوگوی خود را هنگام سفارشی سازی آپلود کنید. سپس اندازه لوگو را انتخاب کنید، و ما مطمئن خواهیم شد که همیشه در مرکز قرار دارد. برای بهترین نتایج، لوگوی شما باید یک فایل PNG با وضوح بالا با پس‌زمینه شفاف باشد.

انیمیشن لوگوی خود را سفارشی کنید

مطمئن شوید که لوگوی شما قابل مشاهده است. می توانید سبک رنگ کلی الگو را با استفاده از نوار لغزنده تنظیم کنید و یک لوگو یا موسیقی مجاز اضافه کنید. موسیقی به طور خودکار با انیمیشن شما تنظیم می شود.

دانلود به صورت ویدیوی MP4

به سادگی بر روی دکمه -Create Preview- کلیک کنید و منتظر رندر باشید. به بهبود انیمیشن های خود ادامه دهید تا زمانی که ۱۰۰% خوشحال شوید. پس از پایان کار، می‌توانید پیش‌نمایش رایگان خود را با کلیک راست در مرورگر خود دانلود کنید یا آن را با کیفیت HD و بدون واترمارک خریداری کنید.

از موشن لوگو خود استفاده کنید

در پایان، با افزودن و پخش انیمیشن لوگوی خود در تمام رسانه های بصری، رسانه های اجتماعی، ویدیوهای تبلیغاتی و بازاریابی، آگاهی از برند خود را ایجاد کنید.

 

طراحی موشن لوگو آنلاین (+سفارش فوری)

نسخه انگلیسی ۱

نسخه انگلیسی ۲

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *