کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک

کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)

در این مقاله سرپ لنسر قصد داریم موضوع کسب درآمد از طراحی گرافیک را مورد بررسی قرار دهیم. اگرچه ممکن است متوجه آن نباشید. طراحی گرافیک تقریبا به هر کجا که نگاه کنید وجود دارد، این یک مهارت و حرفه است که همیشه تقاضای زیادی دارد. اگر می‌خواهید چگونه به عنوان یک طراح گرافیک کسب درآمد کنید، این راهنما به شما کمک می‌کند، چه تازه سفر خود را شروع کرده‌اید و چه تازه شروع کرده‌اید.

کسب درآمد از طراحی گرافیک آسان است.

امروزه حتی برای شروع نیازی به دریافت مدرک طراحی گرافیک از دانشگاه ندارید زیرا پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارند که می توانند به شما در یادگیری تکنیک هایی مانند Teachable، YouTube یا Skillshare کمک کنند.
من توانستم پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مدرک دوبل در هنرهای رسانه ای و طراحی گرافیک، طراحی را به یکی از بزرگترین منابع درآمد خود تبدیل کنم – اما همانطور که گفتم، برای بدست آوردن این حرفه نیازی به مدرک ندارید.
من در هفت سال گذشته در حال مطالعه طراحی گرافیک و استفاده از آموخته هایم در دنیای واقعی بوده ام و سفر من تازه شروع شده است.
اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید یک طراح گرافیک آزاد شوید، برای یادگیری نکات و نکات تجربی شخصی من در این صنعت، ادامه مطلب را بخوانید. این یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل آنلاین است که برای کسانی که به دنبال یافتن کاری هستند که بتوانند در سفر انجام دهند عالی است.
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک_445337599-1-1200x674-2
کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)

طراحی گرافیک چیست؟

قبل از شروع پاسخ به چگونگی کسب درآمد به عنوان یک طراح گرافیک، ضروری است که به طور کامل درک کنیم که طراحی گرافیک چیست.
از بیلبوردها و لوگوها گرفته تا بسته بندی محصولات غذایی شما. این همه در طراحی گرافیک است.

طرح های گرافیکی

اساساً، طراحی گرافیک در مورد ایجاد راه حل های بصری برای یک هدف خاص است، خواه این باشد که کسی بخواهد یک محصول بخرد، یک برنامه تلویزیونی تماشا کند یا در یک رویداد بزرگ شرکت کند. طراحی گرافیک تقریباً تمام جنبه های بصری زندگی شما را خلاصه می کند.
در طراحی گرافیک، چند ترکیب مختلف وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها تخصص داشته باشید، از جمله طراحی بسته‌بندی، طراحی چیدمان، طراحی برند و لوگو، یا حتی تایپوگرافی اگر به ساخت فونت و بازی با تایپ علاقه دارید.
هر سطل به یک اندازه مهم است، اگرچه برخی از فروشگاه ها بسته به سطح مهارت شما ممکن است کمی بیشتر بپردازند.
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک_GettyImages-168593370

۱۰ راه برای کسب درآمد از طراح گرافیک

راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک طراح گرافیک وجود دارد، مهم نیست به چه تخصصی علاقه دارید! اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید یک طراح گرافیک شوید، به این لیست نگاهی بیندازید و شروع به فروش یا ساخت برخی از این موارد کنید.

۱. ساخت و فروش قالب

می توان گفت که این یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد غیرفعال برای طراحان گرافیک است. با این رویکرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالب هایی از هر نوعی ایجاد کنید، که می تواند برای کتاب های الکترونیکی، پوستر، دعوت نامه ها یا گرافیک های Pinterest باشد. بعد، قالب ها را به صورت آنلاین بفروشید.
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان که همیشه در تنگنای زمانی قرار می گیرند یا مهارت لازم برای ایجاد طرح های خود را ندارند، دوست دارند این محصولات را بخرند زیرا سفارشی کردن آنها آسان است.
هنگامی که فروشگاه قالب شما راه اندازی و راه اندازی شد، می توانید بدون انجام کار دیگری به جز بازاریابی محصولات خود، درآمد کسب کنید.
کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)

۲. به اشتراک گذاری دانش از طریق کارگاه ها یا وبینارها

یادگیری آنلاین در بالاترین سطح خود قرار دارد و من مطمئن هستم که بسیاری از شما که این مطلب را می خوانید در کارگاه آنلاین نحوه کسب درآمد به عنوان یک طراح گرافیک شرکت خواهید کرد.
اگر طراحی گرافیک خوانده‌اید یا احساس می‌کنید به اندازه کافی در مورد آن می‌دانید، دسترسی به دوره‌ها، کارگاه‌ها، مربیگری یا وبینارها را بفروشید تا دیگران را با موضوعی آشنا کنید که ممکن است اطلاعات زیادی درباره آن نداشته باشند.
حتی اگر فقط در مورد اصول اولیه صحبت کنید، به افراد زیادی کمک خواهید کرد و در این راه مقداری پول به دست خواهید آورد. بهترین پلتفرم های آنلاین برای فروش دوره ها را اینجا بیابید. Teachable یک پلت فرم عالی برای ایجاد دوره های آنلاین است! اینجا بیشتر بیاموزید
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک_Designer

۳. فروش استیکر

با توجه به محبوبیت TikTok اخیرا، فروشگاه های استیکر در حال افزایش هستند. برای ساختن پوستر، تنها چیزی که باید به آن دسترسی داشته باشید فتوشاپ یا Canva برای ساخت پوسترهای متنی یا یک iPad برای پوسترهای شرح است.
نکته مهم در مورد ایجاد استیکر ها این است که می توانید از dropshipping استفاده کنید، که اساساً به این معنی است که اگر نمی خواهید مجبور نیستید مسئول بسته بندی و ارسال آنها باشید.
شما می توانید یک فروشنده شخص ثالث را برای مدیریت تمام فروش خود استخدام کنید و در پایان روز همچنان پول بیشتری در جیب خود خواهید داشت.
بهترین مکان‌ها برای فروش استیکرها Etsy، RedBubble و Society6 هستند. همچنین می توانید میزبانی وب سایت خود را با طرح های خود در Shopify در نظر بگیرید.

۴. یک مشاور طراحی گرافیک شوید

اگر می خواهید به عنوان یک طراح گرافیک با وسایل گران قیمت کسب درآمد کنید، کار به عنوان مشاور طراحی ممکن است شغل مناسبی برای شما باشد.
با این گفته، شما اساساً یک یا دو ساعت از وقت خود را به کسی می‌فروشید که نظرات و ایده‌های شما را در مورد طراحی گرافیک برای کسب‌وکار خود می‌خواهد. شما نرخ های ساعتی و مربی خود را تعیین می کنید و به طراحان بالقوه مشاوره می دهید – به آنها مشاوره می دهید و آنها را در جهت درست راهنمایی می کنید.
می توانید به عنوان مشاور طراحی در FlexJobs، Upwork یا Fiverr شغل پیدا کنید.
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک-how-to-make-money-as-a-graphic-designer-1100x618
کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)

۵. طراحی فونت برای بازار خلاق یا Etsy

اگر به تایپوگرافی علاقه دارید، فونت ها یک راه عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال برای طراحان گرافیک هستند. راه‌های زیادی برای ایجاد آسان فونت‌ها وجود دارد، حتی فقط با دست خط خود، که می‌توانید آنها را تا ۱۰۰ دلار در وب‌سایت‌هایی مانند Creative Market یا Etsy بفروشید.

۶. بسته های لوگوی از پیش ساخته شده بسازید

مشابه ایجاد و فروش قالب‌ها، می‌توانید انواع لوگوهای مختلف را که قبلاً به‌عنوان بردار تنظیم شده‌اند ایجاد و بفروشید.
این یک روش محبوب است که به بسیاری از مشاغل کوچک که توانایی پرداخت بسته های برندسازی سفارشی را ندارند اجازه می دهد تا لوگوی خود را ایجاد کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که فایل طراحی را باز کنند، کلمات و رنگ ها را جایگزین کنند و voila، آنها لوگوی جدید خود را دارند.

۷. فروش بسته های نام تجاری سفارشی

برندسازی یکی دیگر از خدمات پر هزینه ای است که می توانید به عنوان یک طراح گرافیک ارائه دهید، زیرا اگر تقاضای بالایی داشته باشد می تواند تا ۴۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد.
این بسته ها شامل لوگوی سفارشی، طرح رنگ، فونت ها، الگوها و سایر عناصر مشابه هستند که به برندها کمک می کند تا خود را تعریف کنند.

۸. ایجاد و فروش PDF

اگر PDF بسازید و آنها را به صورت آنلاین از طریق پلتفرمی مانند Etsy بفروشید، به راحتی می توانید درآمد غیرفعالی برای طراحان گرافیک به دست آورید. شما می توانید مطالب چاپی را برای معلمان، دانش آموزان، مسافران و تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید ایجاد کنید!
نکته مهم در مورد PDF ها این است که آنها یک محصول دیجیتالی هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرآیند ارسال PDF قابل چاپ را به محض خرید به صورت خودکار انجام دهید. شما لازم نیست نگران شارژ باشید.
کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک-make-money-as-a-graphic-designer

۹. با مشتریان آزاد کار کنید

اگر می‌خواهید کارهای مختلفی انجام دهید، کار با مشتریان راه بسیار خوبی است.
با کار با مشتریان، می توانید یک روز لوگو طراحی کنید و روز دیگر به طراحی یک طرح مجله چاپی کمک کنید. اطلاعات بیشتر در مورد یافتن این مشاغل را می توانید در انتهای این مقاله بیابید.

۱۰. طراحی گرافیک رسانه های اجتماعی

گرافیک رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راه های محبوب برای کسب درآمد به عنوان یک طراح گرافیک است. همه در مورد رسانه‌های اجتماعی به کمک نیاز دارند، و شما می‌توانید بسته‌هایی از قالب‌های رسانه‌های اجتماعی یا کاورهای از پیش علامت‌گذاری‌شده اینستاگرام را با قیمت ارزانی که در طول زمان افزایش می‌یابد بفروشید.
کسب-درآمد-از-طراحی-گرافیک_4022-copy

از کجا می توان مشاغل طراحی گرافیک آزاد را پیدا کرد

خوشبختانه، یافتن شغل با استفاده از منابع آنلاین آسان تر از همیشه است. در اینجا چند مورد از بهترین مکان‌ها را آورده‌ایم که می‌توانید به دنبال آن باشید اگر می‌خواهید کجا شغل طراحی گرافیک پیدا کنید.

Upwork

وقتی برای اولین بار به این فکر می کردم که چگونه می توانم یک طراح گرافیک مستقل شوم، این جایی بود که نگاه کردم.
Upwork یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد که در آن می توانید پروفایل خود را ایجاد کنید، نرخ های خود را تعیین کنید و با مشتریانی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. بعلاوه، همه قراردادها از طرف شما بسته می‌شوند و همیشه می‌توانید تضمین کنید که طبق سیاست حفاظتی Upwork پول دریافت کنید.

Fiverr

مشابه Upwork Fiverr، پلتفرم آنلاین فریلنسری محبوب دیگری وجود دارد که در جهت مخالف کار می کند.
در Fiverr، فریلنسر بسته های از پیش ساخته شده خدمات را با قیمت تعیین شده ایجاد می کند که معمولاً از ۵ دلار شروع می شود و پس از آن قیمت های سطحی افزایش می یابد. بسته های طراحی گرافیکی زیادی وجود دارد که می توانید در این سایت بسازید. در اینجا درباره کسب درآمد در Fiverr اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Flexjobs

Flexjobs یکی از بهترین وب سایت های موجود برای یافتن کار از راه دور از مشاغل خانگی است. معمولاً در هر زمان حدود ۱۰۰۰ موقعیت طراحی گرافیک در این وب سایت وجود دارد و آنها از مجموعه ای از صنایع مختلف متفاوت هستند، بنابراین شما می توانید یکی را که بیشتر به آن علاقه دارید انتخاب کنید.
برای لیستی از مشاغل فعلی طراحی گرافیک در FlexJobs اینجا را کلیک کنید. هنگام پرداخت از کد تبلیغاتی NOMAD استفاده کنید و ۳۰٪ تخفیف در عضویت FlexJobs خود دریافت کنید.

Facebook Groups

باور کنید یا نه، گروه های فیس بوک مکانی عالی برای تلاش برای یافتن موقعیت های باز برای طراحان گرافیک هستند. گروه های کاری عشایری و گروه های مستقل زیادی وجود دارد که می توانید پست های روزانه برای افرادی که به دنبال کمک هستند پیدا کنید.
فقط همیشه به یاد داشته باشید که تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از درخواست از قانونی بودن پست مطمئن شوید.

LinkedIn

این پلت فرم رسانه های اجتماعی اغلب به عنوان مکانی عالی برای یافتن مشاغل آزاد نادیده گرفته می شود، اما تابلوی آگهی های شغلی دارای تعداد نسبتاً زیادی کنسرت های فریلنسری است.
لینکدین همچنین مکانی عالی برای ارتباط با سایر صاحبان مشاغل کوچک است که ممکن است در آینده به خدمات شما نیاز داشته باشند.
کسب درآمد از طراحی گرافیک (+ ۱۰ راه کلیدی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *