آموزش-مخفی-کردن-فالویینگ-اینستاگرام

آموزش مخفی کردن فالووینگ اینستاگرام – Following

در این مقاله سرپ لنسر قصد داریم آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی اینستاگرام پلتفرمی است که حریم خصوصی کاربران خود را بسیار جدی می گیرد.  همچنین ما موافقیم که به هیچ وجه Snapchat نیست، اما با توجه به طیف گسترده ای از ویژگی های پلتفرم ارائه میدهد، حریم خصوصی ما را تا حد امکان در اولویت قرار خواهد داد. بنابراین وقتی صحبت از مخفی کردن چیزهایی در پروفایل شما می شود که قرار نیست پنهان شوند، همه چیز می تواند کمی پیچیده شود. اگر میخواهید به موضوع ادمین اینستاگرام نگاه اجمالی داشته باشید، حتما به این صفحه مراجعه کنید.

از دیدن افرادی که من در اینستاگرام دنبال می کنم جلوگیری کنید
در این مقاله ما قصد داریم به یکی از این پیچیدگی ها بپردازیم که شامل پنهان کردن لیست دنبال کنندگان یک کاربر از سایر کاربران است. اگر می خواهید بدانید که آیا لیست بعدی شما اصلاً می تواند در پلتفرم پنهان شود یا خیر و چگونه آن را انجام دهید، تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام – کسانی که فالو میکنم

آیا می توان کسانی که فالو میکنم را مخفی کنم؟ – مخفی کردن فالویینگ

بنابراین، ما می‌دانیم که نگرانی شما این است که از دیدن افرادی که در این پلتفرم فالو می‌کنید توسط دیگر اینستاگرامرها جلوگیری کنید، که قابل درک است. همه ما به دلایل مختلف از این پلتفرم استفاده می کنیم. برخی برای الهام، برخی دیگر برای سرگرمی و …

و در حالی که این دلایل برای ما کاملاً موجه است، این بدان معنا نیست که ما می‌خواهیم آنها را برای همه کسانی که می‌شناسید توجیه کنیم. با این حال، در اینجا هیچ پاسخ قطعی برای سوال شما وجود ندارد. این بستگی به این دارد که می خواهید چه کسی را از مشاهده لیست بعدی خود محدود کنید. اگر آن را از دید عموم پنهان کنید، این کار قابل انجام است. اگر می‌خواهید آن را از شخص خاصی مخفی کنید، می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

اما اگر می‌خواهید آن را به همه افراد در پلتفرم محدود کنید، می‌ترسیم که تنها راه این کار حذف همه دنبال‌کنندگان شما باشد. و اگر مایل به انجام این کار هستید، مطمئن هستیم که برای دریافت پاسخ از ما اینجا نخواهید بود. در حال حاضر، جدا از این جایگزین، غیرممکن است که همه را از دیدن افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنید، باز دارید.

با این اوصاف، ما قصد نداریم شما را دست خالی بگذاریم. به خواندن زیر ادامه دهید تا همه چیز را در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید تا دیگران را از دیدن لیست بعدی خود محدود کنید، بیاموزید.

How_do_I_hide_my_آموزش-مخفی-کردن-فالویینگ-اینستاگرام

آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام – کسانی که فالو میکنم

چگونه دیگران را از دیدن فالویینگ اینستاگرام جلوگیری کنیم؟ – آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام

۱. حساب خود را خصوصی یا پرایوت کنید. (PRIVATE)

اگر مدت زیادی است که از اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است با نحوه انتخاب بین ایجاد یک حساب کاربری عمومی یا یک حساب کاربری خصوصی اینستاگرام آشنا باشید. یک حساب عمومی، حسابی است که پروفایل شما، همراه با تمام محتوایی که آپلود می‌کنید، برای دیدن همه در پلتفرم باز است. این شامل لیست زیر شما نیز می شود.

از طرف دیگر، حساب خصوصی اکانتی است که به دیدن پست‌ها، استوری‌ها، فهرست‌های فالو و دنبال‌کردن شما اختصاص دارد و افراد باید برای دنبال کردن درخواست‌ها برای شما ارسال کنند. و تنها زمانی که درخواست آنها را بپذیرید می توانند این موارد را در پروفایل شما ببینند.

بنابراین، اگر یک حساب کاربری عمومی در اینستاگرام دارید اما این ایده را ندارید که همه افراد در این پلتفرم بتوانند به لیست بعدی شما دسترسی داشته باشند، تنها راه برای تغییر آن تغییر به یک حساب خصوصی است. ای کاش راه دیگری برای حل مشکل شما وجود داشت، اما متاسفانه راه دیگری وجود ندارد.

آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام – کسانی که فالو میکنم

بنابراین، اگر آماده تغییر به یک حساب اینستاگرام خصوصی هستید، ما به طور کامل از شما حمایت می کنیم و در اینجا به شما در انجام مراحلی که برای انجام آن باید دنبال کنید، کمک می کنیم:

آموزش خصوصی کردن صفحه اینستاگرام

مرحله ۱: برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله ۲: پس از انجام این کار، خود را در برگه Home خواهید دید. در اینجا، به تصویر کوچک تصویر پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه خود بروید و روی آن ضربه بزنید تا به تب Profile بروید.

مرحله ۳: هنگامی که به تب Profile بروید، یک نماد همبرگر را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

مرحله ۴: اکنون منویی را مشاهده خواهید کرد که روی صفحه نمایش شما با چندین گزینه کاربردی فهرست شده روی آن به سمت بالا حرکت می کند. اولین گزینه روی آن تنظیمات با نماد چرخ دنده در کنار آن است. برای مشاهده تنظیمات خود روی آن کلیک کنید.

مرحله ۵: اولین چیزی که در تب تنظیمات می بینید نوار جستجو است و به دنبال آن لیستی از گزینه ها وجود دارد. در این منو به Privacy بروید و یک نماد قفل در کنار آن قرار دهید. وقتی آن را پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید.

مرحله ۶: هنگامی که این کار را انجام دادید، به برگه حریم خصوصی خود منتقل خواهید شد. متوجه خواهید شد که در این برگه سه بخش وجود دارد: حریم خصوصی حساب، تعاملات و پیوندها.

آموزش-مخفی-کردن-فالویینگ-اینستاگرامon-instagram-1

آموزش پرایوت کردن صفحه اینستاگرام

در قسمت اول، در بالای این تب، تنها یک گزینه وجود دارد: یک حساب خصوصی.

در کنار این گزینه، یک سوئیچ ضامن را خواهید دید که خاموش است. برای تغییر به یک حساب خصوصی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این سوئیچ را روشن کنید، و کار تمام شد!

پس از انجام این تغییر، مطمئن شده‌اید که فهرست دنبال‌کننده شما به همراه تمام محتوایی که در پلتفرم پست می‌کنید، فقط برای افرادی که شما را دنبال می‌کنند قابل مشاهده است. با این حال، اگر مشکل شما با کسی است که شما را دنبال می کند، برای حل آن به خواندن بخش بعدی ادامه دهید.

آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام – کسانی که فالو میکنم

 

۲. فالوور را حذف کنید

در بخش آخر، ما یاد گرفتیم که چگونه تغییر به یک حساب کاربری خصوصی اینستاگرام می تواند از لیست بعدی شما در برابر دید عمومی محافظت کند. ما همچنین اشاره کردیم که چگونه هنوز برای همه دنبال کنندگان شما باز است تا هر زمان که دوست دارند به آن دسترسی داشته باشند.

و در حالی که شما نمی توانید تمام فالوورهای خود را از ترس او حذف کنید (چون آن وقت داشتن یک حساب کاربری چه فایده ای دارد؟)، مطمئناً می توانید برخی از فالوورهای خود را که ناامنی شما هستند حذف کنید. اگر قبلاً چنین کاری را انجام نداده اید، اجازه دهید با افزودن یک راهنمای گام به گام در مورد آن به شما کمک کنیم:

مرحله ۱: برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید و روی تصویر کوچک پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا تب Profile باز شود.

در اینجا، در کنار تصویر پروفایل خود در بالا، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد: Posts، Followers و Following. با کلیک بر روی گزینه وسط و پیمایش در لیست فالوورهای خود در پلتفرم، آن شخص را پیدا خواهید کرد.

همچنین، می‌توانید نام کاربری آن‌ها را در نوار جستجوی نمایش داده شده در بالای فهرست دنبال‌کنندگان خود تایپ کنید و اینتر را بزنید.

مرحله ۲: هنگامی که پروفایل آنها در نتایج جستجو ظاهر می شود، یک دکمه سفید حذف نیز در کنار آن خواهید دید. هنگامی که روی این دکمه کلیک می کنید، از شما خواسته می شود که اقدام را تأیید کنید. دوباره گزینه حذف را انتخاب کنید و آن شخص از لیست فالوورهای شما حذف خواهد شد.

 

آموزش مخفی کردن فالویینگ اینستاگرام – کسانی که فالو میکنم

نسخه انگلیسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *