Instagram-video-chat

چت ویدیویی اینستاگرام | آموزش تماس تصویری ۱۰۰%

چت ویدیویی اینستاگرام یکی از آپشن‌های جذاب آن است که به شما امکان برقراری ارتباط تصویری را با کیفیت مناسب می‌دهد. از آن جایی که روز به روز بر کاربران فضای اینستاگرام افزوده می‌شود، گزینه ویدیو چت یکی از مهم ترین گزینه‌هایی به شمار می‌رفت که می‌بایست به این برنامه کاربردی افزوده شود و البته این قضیه به سرعت اجرایی شد. حال می‌خواهیم در این مطلب بیشتر با کاربردها و شرایط استفاده از چت ویدیویی اینستاگرام آشنا شویم. اگر به موضوع مدیریت پیج اینستاگرام نیز علافه مندید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چت ویدیویی اینستاگرام

گزینه تماس تصویری و چت ویدیویی از مواردی هستند که در بسیاری از برنامه‌ها همچون واتساپ، فیس تایم و…وجود دارند. اینستاگرام هم رفته رفته با افزایش محبوبیت بین کاربران فضای مجازی، این قابلیت جذاب را به آپشن‌های خود افزود و هم اکنون افراد می‌توانند با کیفیت بسیار خوب از چت ویدیویی آن استفاده کنند. با ایجاد قابلیت چت ویدیویی دیگر نیاز کاربران به استفاده از دیگر برنامه‌ها تا حدود زیادی از بین رفت. در ادامه می‌خواهیم به صورت خاص نکاتی را درخصوص این قابلیت اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

چت زنده در اینستا

چت زنده اینستا که به آن لایو چت (Live Chat) نیز می‌گویند از قابلیت‌های بسیار جذاب این برنامه است که برای استفاده از آن نیاز به آپدیت کردن اینستاگرام خود دارید. این گزینه کمک می‌کند تا تعدادی زیادی از کاربران بتوانند به طور همزمان شما را دیده و نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند یا شما را لایک کنند. علاوه بر این، خود شما نیز می‌توانید در هر لحظه برای کاربران حاضر در لایو نظر گذاشته و با آن‌ها تبادل کامنت کنید. همچنین اگر در حین چت زنده افراد جدیدی به جمع کاربران حاضر اضافه شوند شما به راحتی می‌توانید این مورد را متوجه شوید.
Video_Chat

در این بخش با آموزش ویدیوی تصویری اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر تمایل به برقراری تماس تصویری در اینستا دارید، لازم است طبق مراحل زیر اقدام به انجام این کار کنید.
  • در گام اول بایستی به دایرکت اینستاگرام خود بروید.
  • حالا باید صفحه چت با کاربر موردنظر را باز کرده و وارد آن شوید.
  • در بالای صفحه سمت راست، آیکون‌هایی وجود دارند که یکی از آن‌ها آیکون دوربین است. این آیکون را انتخاب کنید.
  • با انتخاب این آیکون تماس از سوی شما برقرار شده و تنها لازم است تا کاربر به این تماس پاسخ دهد.
  • در حین برقراری تماس تصویری این امکان را دارید تا از فیلترهای سیو شده نیز استفاده کنید و این یکی از جذابیت‌های تماس تصویری در اینستاگرام است.

 

instagram-live-video-chat

نحوه ساخت گروه در اینستاگرام

با اینکه فضای اینستاگرام بیشتر برای تبلیغات، کسب و کار و به اشتراک گذاشتن ویدیوها و پست‌ها در پیج کاری و شخصی است، اما این برنامه کاربردی قابلیت‌های زیادی را در خود ایجاد کرده که موجب شده تا جایگاه بهتری بین کاربران کسب کند. ایجاد گروه در اینستاگرام یکی از آپشن‌های جذاب آن است که نحوه فعال سازی این آپشن کار بسیار آسانی است. در این بخش نحوه ساخت گروه در اینستاگرام را قدم به قدم خواهیم گفت.
  1. وارد دایرکت اینستاگرام خود شوید.
  2. در بالای دایرکت گوشه سمت راست علامت مداد را انتخاب کرده تا به صفحه انتخاب کاربران هدایت شوید.
  3. در این صفحه می توانید کاربرانی را که تمایل به دعوت در گروه دارید علامت بزنید.
  4. در انتها گزینه Chat بالای صفحه را انتخاب کنید.
  5. به این شکل، به راحتی یک گروه در فضای اینستاگرام برای خود ایجاد می‌کنید و می‌توانید تصاویر، ویدیوها، صدا و هرچیز دیگری را به صورت گروهی برای دیگران به اشتراک بگذارید.

 

Video-call-in-Insta

علت سیاه شدن صفحه اینستاگرام

گاهی برخی از کاربران هنگام استفاده از اینستاگرام با مشکلاتی رو به رو می‌شوند که دلیل آن را نمی‌دانند. به عنوان مثال علت سیاه شدن صفحه اینستاگرام سوال رایجی است که در بین کاربران فضای مجازی شایع است. این مشکل بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که افراد در حال استوری گذاشتن هستند. سیاه شدن صفحه استوری یک معنی داشته و آن هم خطا در آپلود شدن استوری است. در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید حتما نکات زیر را در نظر داشته و آن‌ها را بررسی کنید.
  • این امکان وجود دارد که حجم اینترنت شما به اتمام رسیده باشد و همین امر موجب سیاه شدن صفحه اینستاگرام و آپلود نشدن استوری‌هایتان شود.
  • گاهی به دلیل اختلالات اینترنتی در لحظه استوری گذاشتن مشکلاتی پیش خواهد آمد. بنابراین اگر با صفحه سیاه اینستاگرام رو به رو شدید، سعی کنید برای چند لحظه به طور کامل اتصال خود را به اینترنت قطع کنید.
  • برای اینکه از سرعت و کیفیت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید، می‌توانید استوری موردنظرتان را در دیگر برنامه‌های مجازی به اشتراک بگذارید و از روند آپلود شدن آن مطلع شوید. در صورتی که موفق شدید در برنامه‌هایی همچون فیسبوک یا توییتر مطالب خود را به اشتراک بگذارید، پس مشکل سرعت اینترنت وجود ندارد.
  • راه دیگر این است که اینستاگرام خود را از بخش تنظیمات گوشی، متوقف کرده و مجددا آن را راه اندازی کنید. به این شکل، اگر مشکلی در برنامه وجود داشته باشد رفع خواهد شد.
  • پاک کردن حافظه کش اینستاگرام نیز راهکار دیگری است که برای برخی کاربران موثر واقع می‌شود.
  • گوشی همراه خود را restart کنید.

Instagram-video-chat-9-281x500

دلیل توقف اینستاگرام

اگر جزء کاربران فعال اینستاگرام باشید، حتما به این امر واقف هستید که این برنامه بسیار جذاب در عین کاربردی بودن نقاط ضعفی نیز دارد. یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با آن مواجه می‌شوند، توقف برنامه در لحظاتی است که می تواند یک کسب و کار را با مشکل مواجه کند. دلیل توقف اینستاگرام به موارد مختلفی بستگی دارد که در این بخش با این عوامل آشنا می‌شویم. از شایع ترین مواردی که می‌تواند باعث توقف ناگهانی اینستاگرام شود، پر بودن حافظه کش آن است.
درصد زیادی از کاربران با پاک کردن حافظه مخفی و پنهان اینستاگرام موفق به حل این مشکل شده‌اند. بنابراین سعی کنید در صورت متوقف شدن اینستاگرام سری به فایل‌های گوشی خود زده و حافظه کش اینستاگرام را پاکسازی کنید. در صورتی که این راهکار نیز برای شما موثر نبود، می‌توانید برنامه اینستاگرام را از حالت نصب خارج کرده و مجددا آن را دانلود و راه اندازی کنید. همچنین در مواردی می‌توان با به روز رسانی کردن اینستاگرام مشکل متوقف شدن آن را حل کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *