بهترین-زمان-برای-پست-گذاشتن

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

در این مقاله سرپ لنسر قصد داریم  بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم. بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟ دریابید که چگونه کارشناسان پاسخ این سوال رایج را تعیین می کنند. بهترین زمان برای پست در اینستاگرام برای اطمینان از دیده شدن پست چیست؟ به خواندن ادامه دهید تا بهترین زمان جهانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام را که به نظر می رسد در مجموع کارآمد است، بیابید – و چگونه می توان بهترین زمان های منحصر به فرد برند خود را پیدا کرد (زیرا همه مشاغل و مخاطبان منحصر به فرد هستند). برای اطلاعات بیشتر به صفحه ادمین اینستاگرام مراجعه کنید.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲
…یا! اگر نمی‌خواهید ادامه مطلب را بخوانید، می‌توانید ویدیوی ما را برای پاسخ و راهنمایی تماشا کنید.

آیا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

هر برندی می‌تواند مکان زیبایی کمی متفاوت برای پست کردن در اینستاگرام داشته باشد – زیرا هر برند با الگوهای رفتاری منحصر به فرد رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. اما، با گفتن این موضوع، برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که می‌توانید از آنها پیروی کنید که نتایج عالی را در سراسر جهان به همراه دارند.
به طور کلی، پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است، زیرا الگوریتم اینستاگرام تازگی را در اولویت قرار می دهد. این بدان معنی است که اگر همه چیز برابر باشد، پیام جدیدتر در فید خبری بالاتر از پست قدیمی ظاهر می شود.
صراحتاً تازه بودن یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین دستاوردها در بهینه‌سازی پست شما برای موفقیت است. (اگرچه ما نکات زیادی در مورد دریافت لایک رایگان اینستاگرام در صورت علاقه دارید.)
اما پس از آن، همچنین مهم است که دقیقاً اهداف خود را برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بدانید. آیا اهداف خاصی در رابطه با ایجاد آگاهی، افزایش مشارکت یا هدایت ترافیک دارید؟ موفقیت از نظر شما چگونه است و پست های شما در گذشته چه زمانی به این موفقیت دست یافته اند؟ موفقیت های گذشته شما راهنمای اصلی برای اینکه چه زمانی باید پست بگذارید، به طور کلی است.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

ما داده‌های حاصل از تجزیه و تحلیل بیش از ۳۰۰۰۰ پست اینستاگرام از مشاغل در هر اندازه و همچنین مشاهدات و تجربیات تیم اجتماعی خود را از برای مخاطبان ۲۰۰۰۰۰ دنبال‌کننده ترکیب کردیم تا بهترین زمان جهانی برای پست کردن در اینستاگرام را کشف کنیم:
ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه
ما متوجه شدیم که کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد در وسط روز و اواسط هفته با محتوا درگیر می شوند. و این منطقی است – زمان مناسبی برای استراحت از محل کار یا مدرسه و انجام کمی پیمایش است. (لایک و نظر.)
تعطیلات آخر هفته معمولا مشارکت کمتری دارند. ما گمان می کنیم که این به این دلیل است که مردم به جای پیمایش در گوشی های خود از طریق اینستاگرام، بیرون می روند و فعالیت های دنیای واقعی انجام می دهند.
آیا قصد دارید بیش از یک بار در هفته پست کنید؟ در اینجا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای هر روز از هفته خلاصه شده است.
Suggested-بهترین-زمان-برای-پست-گذاشتن
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز دوشنبه

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام در روز دوشنبه نیمه شب است. به نظر می رسد که اکثر اینستاگرامرها ممکن است بخواهند هفته خود را در محل کار قوی شروع کنند، اما تا زمان ناهار به فیدهای اینستاگرام خود نگاه می کنند تا کمی استراحت کنند.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز سه شنبه

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام در روز سه شنبه ساعت ۹ صبح است. اشتراک گذاری نیز در اوایل صبح، بین ساعت ۸ تا ۱۰ صبح قوی است، اما در حدود ساعت ۹:۰۰ صبح به اوج خود می رسد.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز چهارشنبه

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام در روز چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح است. چهارشنبه همچنین روزی است که به نظر می‌رسد حساب‌ها بیشترین میزان تعامل را دارند.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز پنجشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز پنجشنبه نیمه شب است. به طور کلی، کمربند زمانی ۱۱:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر برای درگیر شدن در هر روز از هفته قوی است.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز جمعه

ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روزهای جمعه است، اگرچه پست در صبح و ساعت ناهار تقریباً ثابت است، از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز شنبه

۹:۰۰ صبح بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز شنبه قبل از اینکه افراد وارد برنامه های آخر هفته آفلاین خود شوند، است.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام روز یکشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز یکشنبه ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر است، اگرچه پست کردن در طول بعد از ظهر و عصر تقریباً ثابت است، از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۰:۰۰.
بنابراین، اگر به تازگی شروع به کار در اینستاگرام کرده اید و اطلاعات گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید، سعی کنید در زمان هایی که در بالا آزمایش کردیم پست بگذارید و ببینید که چگونه برای شما کار می کند. همانطور که حساب کاربری شما رشد می کند، ممکن است بخواهید برنامه پست خود را طوری تنظیم کنید که با الگوهای فعالیت مخاطبان خود در اینستاگرام مطابقت داشته باشد. در اینجا نحوه یافتن زمان مناسب برای Hootsuite برای پست کردن در حساب اینستاگرام ما آمده است.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲
Collab_Post_بهترین-زمان-برای-پست-گذاشتن
“معمولاً، ما دوست داریم صبح زود و بعدازظهر پست بگذاریم. برای اینستاگرام، به این معنی است که سعی می کنیم هر زمانی بین ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی یا ۴ تا ۵ بعد از ظهر به وقت محلی در روزهای هفته پست بگذاریم.”
به طور کلی، یک تقویم محتوای اینستاگرام باید مانند بقیه استراتژی بازاریابی شما مبتنی بر داده باشد.
و از آنجایی که تصویر بزرگ نیز اهمیت دارد، در اینجا برخی از آمارها، معیارها و جمعیت شناسی کلیدی اینستاگرام برای کمک به شما در استراتژی ارائه شده است:
شرکت ها با نرخ ۱ برابر در روز در فید خود پست می گذارند
میانگین نرخ تعامل برای یک پست از یک حساب تجاری ۰.۹۶٪ است.
مردم در سال ۲۰۲۰ روزانه ۳۰ دقیقه در اینستاگرام سپری می کردند (از ۲۶ دقیقه در روز در سال ۲۰۱۹)
هر بازدید از سکو تقریباً ۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه طول می کشد
۶۳ درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز اینستاگرام را چک می کنند و ۴۲ درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز اینستاگرام را چک می کنند.

بهترین زمان برای در حلقه های اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور و تعامل اینستاگرام خود هستید، پست کردن ریل در هر زمانی از روز کار بیهوده ای است. داده های ما نشان می دهد که Reels می تواند تا ۳۰۰٪ بیشتر از ویدیوهای معمولی اینستاگرام تعامل داشته باشد.
در Hootsuite، بیش از دو سال است که Reels را برای مخاطبان اینستاگرامی خود با ۱۷۰ هزار دنبال کننده پست می کنیم. در طی آن زمان، ما آموختیم که بهترین زمان برای پست کردن حلقه‌ها، از دوشنبه تا پنجشنبه، ساعت ۹ صبح و ۱۲ ظهر است.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

نکاتی برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بالاترین عملکرد خود را مرور کنید
ابتدا، در نظر بگیرید که چه نوع عملکردی را هدف دارید: آگاهی از برند یا تعامل. رویکرد شما برای زمان بندی پست های اینستاگرام ممکن است بسته به اینکه کدام یک برای شما مهم تر است متفاوت باشد.
در گذشته، کدام یک از پست های شما بازخورد بالایی داشت؟ چه زمانی آنها را پست می کنید؟ و آیا این پست ها با پست هایی که لایک می گیرند متفاوت هستند؟
تحلیل اینستاگرام شما بهترین منبع حقیقت در اینجاست. البته، همه ابزارهای تجزیه و تحلیل یکسان ایجاد نمی شوند و برخی از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند به شما در جلوگیری از خرابی داده های سنگین کمک کنند.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرانسبت طلایی چیست؟ اصول فرم و چیدمان افسانه ایم در سال ۲۰۲۲

رز دیزاین – بهترین زمان برای پست

به عنوان مثال، ویژگی Best Time to Post Hootsuite بهترین زمان ها و بهترین روزها را برای  پست در اینستاگرام بر اساس عملکرد تاریخی نشان می دهد. این پست‌های شما را از ۳۰ روز گذشته تجزیه و تحلیل می‌کند، آن‌ها را بر اساس روزهای هفته و ساعت گروه‌بندی می‌کند، سپس میانگین برداشت‌ها یا نرخ تعامل را محاسبه می‌کند تا دوره‌های زمانی بهینه را که پست‌های شما بیشترین تاثیر را داشته‌اند، تعیین کند.
بررسی کنید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر در فضای آنلاین فعال هستند
گام بعدی برای یافتن بهترین زمان برای پست کردن این است که به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید تا تعیین کنید چه زمانی فالوورهای شما فید خود را اسکرول می کنند.
ما به عنوان بازاریاب باید مخاطبان خود را بشناسیم. اگر طرفداران ورزش نسل Z را در اینستاگرام هدف قرار می دهید، عادات رسانه های اجتماعی آنها ممکن است بسیار متفاوت از مدیران فنی باشد که ساعت ۴ صبح برای مدیتیشن در سوناهای مادون قرمز از خواب بیدار می شوند.

تجزیه و تحلیل ساعتی برای دنبال کنندگان آنلاین

ویژگی “بهترین زمان برای ” Hootsuite به طور خودکار این اطلاعات را به یک نقشه حرارتی تقسیم می کند (به بالا مراجعه کنید). همچنین به شما کمک می‌کند تا با پیش‌بینی بازه‌های زمانی آنلاین بودن فالوورهای اینستاگرام خود، آزمایش کنید.
همچنین دوره‌های زمانی را پیشنهاد می‌کند که در ۳۰ روز گذشته از آنها استفاده نکرده‌اید تا بتوانید زمان خود را تغییر دهید و تاکتیک‌های جدید را آزمایش کنید.
زمانی که رقبای شما در حال پست هستند به خاطر داشته باشید
بسته به صنعت شما، رقبای شما ممکن است برخی از محاسبات و آزمایشات مشابهی را انجام دهند که شما انجام می دهید. گوش دادن اجتماعی (یا حتی تجزیه و تحلیل کامل رقابت اجتماعی) به نظارت بر آنچه ممکن است برای مخاطبان در صنعت شما مفید باشد کمک می کند.
نکته حرفه‌ای: بسیاری از مارک‌ها روی علامت ساعت پست می‌گذارند، بنابراین چند دقیقه قبل یا بعد از ساعت:۰۰ پست کنید تا مجبور نشوید برای فضای محدود قفسه رقابت کنید.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

در منطقه زمانی مخاطبان خود پست کنید

اگر مخاطب جهانی دارید، یا خارج از مناطق زمانی «معمول» هستید (می بینمت، بمبئی؛ سیدنی چطور پیش می رود؟) بهترین زمان برای پست ممکن است سه بامداد باشد.
آیا می‌توانیم به جای تنظیم آلارم‌های بسیار شدید، خودکار کردن پست‌های اینستاگرام خود را پیشنهاد کنیم؟ یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند، استفاده از برنامه ریزی اینستاگرام برای اطمینان از آپلود پست های شما در زمان مناسب، روز به روز است.
پاداش: دانلود یک چک لیست رایگان که مراحل دقیقی را که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوورهای خود از ۰ به ۶۰۰۰۰۰+ در اینستاگرام بدون بودجه و بدون تجهیزات گران قیمت انجام داده است را نشان می دهد.
اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!
در اینجا یک نمای کلی از نحوه پست با استفاده از ویژگی برنامه ریزی اینستاگرام Hootsuite آورده شده است:

نظارت و کنترل

بله، بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام برای رسیدن به موفقیت، کار زیادی می‌طلبد – این کار بسیار بیشتر از انتخاب فیلتر مناسب است. اما تجزیه و تحلیل اعداد هر سه ماه یکبار برای مشاهده زمان مناسب برای پست کردن، یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از اینکه محتوای شما به چشم درست می رسد است. (به هر حال ساده تر از بهبود مهارت های فیلمبرداری یا نوشتن است – اگرچه ما به شدت هر دو را توصیه می کنیم.)
به گفته Brayden Cohen، از تیم اینستاگرام Hootsuite: “ما هر هفته به پست های برتر خود نگاه می کنیم تا ببینیم آیا ایده هایی وجود دارد که به ما کمک می کند استراتژی خود را تغییر دهیم یا آهنگی را گسترش دهیم. اما ما معمولاً فقط زمان انتشار را هر بار یک بار تغییر می دهیم. سه ماه، حتی اگر اینطور باشد.»
کوهن خاطرنشان کرد که، برای مثال، با تأثیر همه‌گیری بر برنامه‌های کاری در سال ۲۰۲۰، بسیاری از مردم زمان کمتری را صرف رفت و آمد یا لذت بردن از یک استراحت سنتی ناهار می‌کنند. مخاطبان B2B بیشتر در گوشی های خود هستند و این در استفاده از اینستاگرام که در طول روز پخش می شود مشهود است.
دنیا تغییر می کند و عادات مخاطبان تغییر می کند، بنابراین یادآوری را در تقویم خود تنظیم کنید تا نتایج خود را بررسی کرده و تغییراتی را انجام دهید.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

به طور مداوم در دراز مدت ظاهر شود

برای بهره مندی از مزایای کامل این دانش در مورد مخاطبان خود، مهم است که در مورد انتشار خود روشمند باشید. در حالی که احتمالاً تنها با چند ساعت زودتر از حد معمول هر چند وقت یکبار، برآمدگی شگفت‌انگیزی را مشاهده نخواهید کرد، استفاده مداوم از داده‌ها به مرور زمان باعث حرکت سوزن می‌شود.
این یک حلقه با فضیلت است: مخاطبان شما عادت می‌کنند که برند شما را در فید خود ببینند و از محتوای شما لذت می‌برند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. مشاهده مداوم در اینستاگرام باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود و یک رابطه معنادار ایجاد می کند.
در پایان روز، زمانی که شما یک ارتباط واقعی با مخاطبان خود دارید، الگوریتم متوجه می شود و نتیجه نهایی نیز به همین ترتیب است.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *