دانلود-فونت-ابتکار

دانلود فونت ابتکار [+کد تخفیف ۵%]

در این مقاله سرپ لنسر میخواهیم فونت ابتکار را به شما معرفی کنیم. دانلود فونت ابتکار با کد تخفیف ۵% (در انتهای صفحه) موجود است.

فونت ابتکار مجـــموعه‌ ی قلم نمایشی است که بر پایـــۀ رترو شکــــل گرفته است. ویژگـــی قابـــل اشـــاره‌ ی این مجـــموعه قلـــم، قــــدرت مانــــور آن در تایپوگرافی مچ میکــــینگ است.  مچ میکــــینگ بدان معــــناست که در ترکیـــب حرــــوف لاتیــــن و فارسی هماهنگی نزدیکی وجود دارد. ایــــن ویژگــــی امــــکان آن را به طراح می‌دهد تا در مــــواردی مثل طراحی لوگو، جلد کتاب یا پوســــتر که دو زبانه است از قلم فارسی و لاتین کامــــلاً شبیه به‌هم اســــتفاده کند. اگر میخواهید نــــگاه اجمالی تر به طراحی گرافیک و خدمات طراحی گرافیک داشته باشید. به این صفحه مراجعه کنید.

دانلود فونت ابتکار 6 768x595 1دانلود-فونت-ابتکار-5-768x595

دانلود-فونت-ابتکار-7-768x595 دانلود-فونت-ابتکار-8-768x595

فونت ابتکار پیـــــش از این توسط سایت فونت‌براس آمریـــــکا عرضه می‌شده است. اکنون کاربران ایرانی میتوانند ایـــن مجمــــوعه فونت را از طریق سایت خریداری کنند. در ادامه توضــــیحات بیشــــتر و نمــــونه تایپوگرافی‌ های انــــجـــام شـــده با این مجــــمـــوعه فونــــت را ببینید:

فونت ابتکار زبان‌هــــایی همـــــچون لاتین، عربی، فارسی، پشتو و اردو را پوشــــش می‌دهد. این فونت دو حـــــالت متفاوت دارد؛ معمولی و اینلاین.  که البــــــته در حـــــالت لاتین دو سبک متفاوت وجود دارد که با نام‌های Ebtekar 2  و  Ebtekar_inline2 آن‌ها را دریـــــافت می‌کنید.

دانلود-فونت-ابتکار-768x351

فونت ابتکار انتــــخاب مناسبی برای طــــراحی سریع لوگــــوهای ۲زبانه است.

دانلود-فونت-ابتکار-768x595 دانلود-فونت-ابتکار-9-768x595 دانلود-فونت-ابتکار-12-768x595 دانلود-فونت-ابتکار-11

 

 

۱- در نســــــخۀ یک فونت ابتکار ایراداتی در نحوۀ اعـــــــراب‌گذاری وجــــــــود داشت که در نسخه جدید (۲) برطرف شده است.

1

 

۲-در کــــــنار این مورد، فاصــــــــلۀ بین حروف (حروفی مثل (ر)، (ز)، (ژ)) با حــــروف بعدی تنظیم شده  و کشـــــیدگی حرف ابتدایی (ن) و(ب) کمتر شده است.

3

 

در آخر برخـــی حـــــروف در نســــــخۀ جــــــدید بهیـــــنه شده‌اند تا نمایـــــش بهتری در اندازۀ بـــــــزرگ داشته باشند. این تغــــــییرات در تـــصـــــاویر بالا قابــــــــل مشاهده است.

4

دانلود رایگان فونت ابتکار

به جهت احترام به حقوق طراح، لینک دانلود رایگان فونت ابتکار وجود ندارد. اما شما میتوانید با کد تخفیف (اختصاصی رز دیزاین) با ۵% تخفیف خریداری کنید.

با خرید این بســــته ۴ فایل ttf برای نصب در همه محیط‌‌‌های نرم افزاری و ۴ فایل woff برای اســــــتفاده در وب را دریافت می‌کنید.

 

دانلود

کد تخفیف: rosedesign_5off

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *