download-artin-font

دانلود فونت آرتین [+کد تخفیف ۵%]

در این مقاله سرپ لنسر میخواهیم فونت آرتین را به شما معرفی کنیم. دانلود فونت آرتین با کد تخفیف ۵% (در انتهای صفحه) موجود است.

فونت آرتین یک فونت هندسی و نمایشی است. این فونت در یک وزن و ۲ استایل طراحی شده است. فونت آرتین با اقتباس از ساختار کلی فونت یکان، طراحی شده است. ساختار عمودی و افقی حروف در این تایپ با گردشهای بدون زاویه و برشهای منحنی در حروف تعدیل شده است. لذا نتیجه فونتی باشد هر چند که در کلیت ایستا و ساکن است اما در جزییات، رفتاری سیال و پویا دارد. اکنون در نسخه دوم، فونتی کاملتر و حرفه‌ای‌ تر پیش روی شماست. در نسخه جدید، با حذف فرم‌ منحنی‌ های فونت آرتین، فونت جدید آرتین شارپ خلق شده است.

به طور کلی فونت آرتین شارپ فونتی جدی و رسمی‌ تر است. فونت آرتین شارپ در دو وزن معمولی و بولد هم اکنون در دسترس است. حروف لاتین خانواده آرتین بر اساس حروف فارسی و به صورت اختصاصی طراحی شده‌ است. در نتیجه تمام نیاز طراحان گرافیک را برای طراحی کارهای دو زبانه برآورده خواهد ساخت. اگر میخواهید نگاهی اجمالی طراحی گرافیک داشته باشید؛ حتما به این صفجه مراجعه کنید.

 

فونت یا تایپ فیس artin

فونت مجموعه ای از کاراکترهای متنی است که در سبک و اندازه های مختلف قابل نمایش هستند. همچنین به عبارتی دیگر طراحی گروهی از فونت ها یک تایپ فیس است. تغییرات این طرح از خانواده تایپ فیس است. لذا، فونت آرتین یک خانواده تایپ‌فیس، artin bold یک تایپ، و artin bold 10 اندازه ای یا نوعی از یک فونت است. فونت و تایپ فیس اغلب از سر بی دقتی یا عدم آگاهی، گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده میشوند. به همین دلیل بود که این موضوع را باز کردیم.
به طور تخمینی بیش از نیم میلیون فونت در جهان وجود دارد. اگر چه بیشتر این فونت‌ها تفکیک میشوند. بر اساس چند پارامتر، مواردی محبوب‌ تر از فونت های دیگر هستند. لذا همه فونت ها عین هم نیستند و تفاوتی دارند. با وحود اینکه علم و تکنولوژی در حوزه طراحی گرافیک پیشرفت کرده است. اما همجنان تعداد کمی از فونت‌ها هستند که عالی به نظر می‌رسند و می‌توان از آنها به روش‌های مختلف (تیتر یا پاراگراف، وب یا چاپ) استفاده کرد.
همه چیز عالی است اما این تنوع فونت ها ما را با یک دوراهی بزرگ روبرو خواهد کرد: چه فونت هایی را برای جاپ انتخاب و استفاده می کنیم؟ سراغ فونت های تزئینی برویم یا مدرن؟ گزینه ها تقریباً بی نهایت هستند. لذا انتخاب نوع فونت اشتباه خیلی آسان است. به همین دلیل ضروری است که تا حد امکان انواع مختلف فونت های مناسب را بدانید. یا از آن بهتر منابع معتبر فعال در طراحی فونت را بشناسید. با این روش به بهترین نتایج ممکن خواهید رسید.
انتخاب فونت مناسب میتواند نقش بسزایی برای موفقیت یک پروژه طراحی باشد، خواه طراجی پوستر باشد یا طراحی بیلبورد؛ یکی از مهم ترین عناصر گرافیکی در هر طراحی گرافیکی، تایپوگرافی است. چیزی نیست که بتوان از به راحتی گذر کرد. از طرفی دیگر انتخاب فونت مناسب برای هر پروژه طراحی گرافیکی یک کار تخصصی است. لذا برمیگردیم به نکته ای از قبل ذکر کردیم. منابع تخصصی گرافیکی خود را گسترده کنید.

download-artin-font-01-1-1024x495

download-artin-font-font-05-1-1024x461

 

مشخصات و ویژگی ها فونت Artin

  • الگو گرفته شده از فونت یکان (+حروف انگلیسی اختصاصی)
  • مناسب برای پاراگراف و تیتر نویسی
  • وزن: ۲ وزن ( regular و bold )
  • نام انگلیسی : Artin
  • طراح : کاظم بکائی
  • پشتیبانی از زبانهای فارسی و انگلیسی

download-artin-font-1-1024x495

download-artin-font -07

در فونت آرتین میتوانید با دستورات Shift+J برای (ـهـ ) و Shift+M برای (ی ـی ـم س ش) از حالت دوم آن حروف استفاده کنید. (توجه: این ترکیبات ذکر شده جایگزین، در نسخه شارپ وجود ندارد.)

 

download-artin-font-01

 

download-artin-font-08-1024x461

download-artin-font-1024x461

download-artin-font-9

Artin-Typeface-10-1024x461

download-artin-font-9-1-1024x461

download-artin-font-3

 

download-artin-font-4

 

 

download-artin-font-6

download-artin-font-04

download-artin-font-7

download-artin-font-1024x495

دانلود رایگان فونت آرتین

به جهت احترام به حقوق طراح، لینک دانلود رایگان وجود ندارد. اما شما میتوانید با کد تخفیف (اختصاصی رز دیزاین) با ۵% تخفیف خریداری کنید.

 

در بسته فونت آرتین موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  1. فونت آرتین: با فرمت‌های ttf و otf (در یک وزن)
  2. فونت آرتین شارپ: با فرمت‌های ttf و otf (در دو وزن Regular و Bold)
  3. وب فونت: با فرمت‌های woff و woff2 برای استفاده در سایت

این فونت از زبان فارسی و عربی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

دانلود فونت

کد تخفیف: rosedesign_5off

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *