طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

مزایای کسب و کار آنلاین نسبت به کسب و کار سنتی سبب شده است تا هر کسی به فکر داشتن سایت برای فعالیت در این زمینه باشد. هزینه اولیه برای راه اندازی سایت نسبت به اجاره مغازه برای خدمات رسانی کمتر است. اما باز هم افرادی به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های ناشی از طراحی سایت هستند. اما واقعیت این است که برای رسیدن به موفقیت در بازارهای آنلاین از طریق سایت، باید حداقل هزینه‌های لازم و ضروری در نظر گرفته شود. چرا که حذف هر مرحله در طراحی سایت ممکن است به افراد را از نتیجه مطلوب دور کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌های لازم برای طراحی سایت ارزان بپردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خودتان طراحی سایت یاد بگیرید

از روش‌های کاهش در هزینه داشتن سایت این است که خودتان طراحی را آموزش ببینید. به این منظور ابتدا باید زبان‌های ابتدایی طراحی را بشناسید و مراحل یادگیری را گام به گام پیش ببرید. از دوره‌های آموزشی مبتدی تا حرفه‌ای استفاده کنید و مطابق با آنچه آموزش داده می‌شود تمرین‌های لازم را انجام دهید. طراحی سایت را در حین آموزش شروع کنید تا یادگیری برای شما کامل شود. هنگامی که خودتان طراحی سایت را شروع کنید دیگر مجبور به پرداخت هزینه بابت دستمزد طراحی و ایجاد تغییرات در آن نخواهید بود. اما یکی از معایبی که برای این کار وجود دارد زمان زیادی است که باید صرف یادگیری شود. بنابراین برآوردهای لازم را انجام دهید و اگر دیدید آموزش طولانی به ضرر شما و کسب و کارتان خواهد بود به دنبال راه دیگری باشید.

پلتفرم ارزان را انتخاب کنید

وردپرس محبوب‌ترین پلتفرم برای طراحی سایت است. به طوری که ۴۳ درصد کل وبسایت‌های موجود بر اساس همین سیستم مدیریتی وب سایت طراحی شده‌اند. وردپرس برخلاف بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا نیازی به کدنویسی ندارد و بستری نیمه آماده برای فعالیت افراد دارنده کسب و کار است. وردپرس از روش‌های ارزان و سریع برای رسیدن به درآمدهای اینترنتی است و انتخاب آن مزایای زیادی برای افراد به دنبال خواهد داشت. اگر بخواهید وردپرس را صفر تا صد آموزش ببینید افراد زیادی می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند. زیرا همانطور که گفته شد تعداد افرادی که با وردپرس سر و کار دارند بسیار زیاد است. از دیگر مزیت‌هایی که می‌توانیم برای وردپرس برشماریم، سرعت بالای راه اندازی آن است. اگر شما محتوای آماده شده داشته باشید در مدت زمان یک روزه وبسایت شما آماده فعالیت در بستر وردپرس خواهد بود.

پرداخت اقساطی برای طراحی سایت

برخی افراد فرصتی برای یادگیری ندارند و از طرفی نمی‌توانند هزینه زیادی برای طراحی سایت بپردازند. در این شرایط لازم است به سراغ طراحان سایت و تیم‌های طراحی مجرب بروند. برخی از تیم‌های طراحی سایت شرایط ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند تا علاوه بر توسعه کسب و کار خودشان، کارفرما نیز برای پرداخت هزینه‌های ناشی از طراحی سایت به دردسر نیفتد. اقساطی کردن هزینه برای کارفرما یکی از روش‌های پرداختی است که افراد را با سختی مواجه نمی‌کند. به این ترتیب به دنبال تیم‌هایی باشید که در کنار تخصص و مهارتی که دارند این شرایط ویژه را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته باشند.

فعالیت در اپلیکیشن‌های مجازی

پس از طراحی ابتدایی سایت شما برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده‌ای در وبسایت‌های دیگر خواهید داشت. یکی از این روش‌ها خرید رپورتاژ آگهی است. با این روش کاربران مقالات شما را در سایت‌های دیگر مطالعه کرده و از طریق آن وارد وبسایت شما شده و از محتواها بازدید می‌کنند. اما برای اینکه مجبور نباشید به طور پیوسته هزینه‌هایی برای تبلیغات در این زمینه داشته باشید حسابی در اپلیکیشن‌های پرطرفدار پاز کنید. اینستاگرام، واتساپ و تلگرام برنامه‌هایی هستند که کاربران حضور گسترده‌ای در آن دارند و محیط خوبی برای شناساندن کسب و کارتان خواهد بود. در این برنامه‌های به صورت رایگان تبلیغات کنید و مزایای کسب و کارتان را برای مخاطبان شرح دهید. نسبت به رقیبانتان برتری ایجاد کنید تا تمایزی بین شما و سایرین به وجود آید. پس از اینکه کاربرانی را به صفحات خود جذب کردید، برای تبدیل کاربری به مشتری وب سایتتان را معرفی کنید. به این ترتیب شما توانسته‌اید با کمترین هزینه تبلیغاتی گسترده داشته باشید و کاربران زیادی را راهی صفحات خود کنید.

طراحی سایت توسط تیم با قیمت ارزان

بسیاری از تیم‌های طراحی سایت در شروع کار قیمت‌های مناسبی را برای پروژه‌های خود در نظر می‌گیرند. اینکار در واقع به علت جذب مشتری است و به دلیل مبتدی بودن افراد درصد خطای زیادی خواهد داشت. اما این بستگی به شما دارد که چقد به تیم و مهارت وی اعتماد داشته باشید. توصیه ما این است قبل از بستن قرارداد با گروه‌های طراحی سایت ارزان قیمت ابتدا توافقات لازم را با آن‌ها انجام دهید و از تخصص آن‌ها اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت حتی همان هزینه ارزان قیمتی که برای سایت کردید بی‌فایده بوده و شما و سایتتان را با شکست مواجه خواهد کرد. پس بی‌گدار به آب نزنید و با چشم باز تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید هر ارزانی بی‌حکمت نیست به خصوص در این فضا باید توجه بیشتری داشته و قراردادهای جدی‌تری را امضا کنید.

خرید سایت ارزان

از روش‌های دیگر برای دستیابی به سایت‌های ارزان و راه اندازی کسب و کار اینترنتی کم هزینه، خرید سایت‌های ارزان است. بسیاری از گروه‌های طراحی قالب‌هایی متناسب با زمینه کاری مختلف به شکل نیمه آماده به فروش می‌رسانند. این سایت‌ها کاملا ابتدایی بوده و برای شخصی‌سازی نیاز به صرف هزینه جهت خرید افزونه‌های مختلف را دارند. اگر سایتتان را در وردپرس راه اندازی کردید در هنگام خرید افزونه به کاربرد مفید آن توجه داشته باشید. بسیار از افزونه‌هایی موجود تناسبی با کسب و کار شما ندارند بنابراین نیازی به خرید آن‌ها نخواهید داشت. در این رابطه با سئو کارها و برنامه نویسان مشورت کنید و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که در طراحی سایت ارزان نباید عوامل مهم و ضروری کنار گذاشته شوند. بنابراین قبل از اقدام به طراحی تمامی موارد لازم را بررسی کنید تا حدودا هزینه‌های جاری مشخص شود. برنامه‌ریزی درست شما را به هدف نزدیک خواهد کرد. به خصوص در این مورد که محدودیت‌هایی برای افراد وجود دارد. اما کار نا ممکنی نیست و قابل اجرا خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *