زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو

نحوه دیدن زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است

در این مقاله سرپ لنسر قصد داریم نحوه دیدن زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است را مورد بررسی قرار دهیم. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ مانند اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک کاربرانی از سراسر جهان و از هر طبقه‌ای دارند. یکی از مزیت های رسانه های اجتماعی این است که همه این افراد می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بدون توجه به فاصله فیزیکی بین آنها، فرهنگ های خود را به یکدیگر آموزش دهند. اگر میخواهید به مدیریت پیج اینستاگرام نگاه اجمالی داشته باشید، حتما به این صفحه مراجعه کنید.
تاریخی را که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است، ببینید
آیا تا به حال در مورد روزی که یکی از دوستان قفل شده شما شروع به فالو کردن شما در اینستاگرام کرد کنجکاو شده اید؟ اگر دارید، در جای درستی هستید.
در وبلاگ امروز، قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم و اینکه چگونه می توانید از تاریخ دقیق زمانی که شخصی شروع به فالو کردن شما در اینستاگرام کرده است، مطلع شوید.
ما همچنین در مورد چگونگی پیدا کردن تاریخ دقیق شروع فالو کردن شخصی در اینستاگرام و موارد دیگر صحبت کرده‌ایم.
نحوه دیدن زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است

آیا امکان دیدن تاریخی که کسی شما را در اینستاگرام فالو کرده است وجود دارد؟

قبل از شروع به مرور تنظیمات اینستاگرام برای پاسخ خود، آیا حتی به این فکر کرده اید که آیا این ویژگی در پلتفرم وجود دارد یا خیر؟ اگر این کار را نکنید، لازم نیست نگران باشید. ما انجام دادیم. هیچ ویژگی مطمئنی برای شما وجود ندارد که بدانید چه زمانی شخصی شروع به فالو کردن شما در اینستاگرام کرده است. از آنجایی که هیچ گروهی از کاربران بارها و بارها درخواست نکرده اند که چنین ویژگی در به روز رسانی آینده گنجانده شود، این پلتفرم لزومی به این کار نمی بیند.
با این حال، از قبل شروع به تاکید نکنید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در بخش‌های آینده، چندین روش را مورد بحث قرار خواهیم داد که حداقل تخمین بسیار دقیقی از زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو می‌کند، به شما می‌دهد.

نحوه دیدن تاریخی شما را در اینستاگرام فالو کرده اند

بیایید روش‌های جایگزین احتمالی را ببینیم که می‌توانند به شما در رفع مشکل کمک کنند، یا حداقل تخمینی از زمان شروع فالو کردن یک کاربر به شما ارائه دهند.

۱. اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را دانلود کنید

این تنها راهی است که می توانید بدون شک دقیقاً روزی را که شخصی شروع به فالو کردن شما کرده است، دریابید. با این حال، این روند طولانی است و می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد، بنابراین اگر به پاسخ فوری نیاز دارید، این روش برای شما مناسب نیست. اگر وقت دارید و نیاز به پاسخ دارید، مراحل داده شده را دنبال کنید:
  • اکانت اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
به پایین صفحه فید خبری خود نگاه کنید. شما ۵ آیکون مختلف را مشاهده خواهید کرد و در حال حاضر روی اولین نماد هستید. برای باز کردن پروفایل خود، روی نماد سمت راست کلیک کنید که تصویر پروفایل شما خواهد بود.
زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-2
  • در پروفایل خود، روی نماد همبرگر (سه خط کوچک به ترتیب افقی) کلیک کنید.
زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-3
  • یک منو ظاهر می شود که روی اولین گزینه به نام تنظیمات کلیک کنید.
زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-4
  • در صفحه تنظیمات، امنیت را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-5
  • به بخش Data and History بروید. در اینجا روی گزینه دوم به نام دانلود داده کلیک کنید.
زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-6
  • وقتی این کار را انجام می دهید، عبارت «از آنچه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید یک کپی بگیرید» را مشاهده خواهید کرد.
  • در زیر آن آدرس ایمیل ثبت شده خود را کامل خواهید دید. در اینجا، می توانید تاریخچه خود را در حساب خود یا هر حساب دیگری که به راحتی قابل دسترسی است دانلود کنید.
  • روی دکمه درخواست دانلود کلیک کنید، و کار شما در اینجا انجام می شود، حداقل تا زمانی که داده های خود را دریافت کنید.

زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-9

  • همانطور که مشاهده کردید، اینستاگرام تا ۴۸ ساعت طول می کشد تا تمام داده های شما را جمع آوری کرده و به آدرس ایمیل شما ارسال کند. با این حال، در مورد آن نگران نباشید. معمولاً حداکثر چند ساعت طول می کشد تا فایل به شما تحویل داده شود.

زمانی-که-شخصی-شما-را-در-اینستاگرام-فالو-8

  • هنگامی که اطلاعات خود را در ایمیل دریافت کردید، آن را در رایانه شخصی / لپ تاپ خود باز کنید. فایل دیتا را دانلود کرده و در Notepad باز کنید.
  • از کلید میانبر Control + F برای باز کردن کادر جستجو و جستجوی نام کاربری دقیق شخصی که به اطلاعات او نیاز دارید استفاده کنید.
  • وقتی این کار را انجام دادید، نام کاربری آن‌ها را با تاریخی که شما را فالو کرده‌اند، در کنار آن خواهید دید.
بفرمایید! برای کسانی از شما که پاسخ خود را پیدا کردند خوشحالیم.
برای کسانی از شما که این کار را نکرده اید، هنوز امید خود را از دست ندهید. ما هنوز چند راه داریم که بتوانید تخمینی از زمانی که آنها شما را فالو کردند به دست آورید.
نحوه دیدن زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است

۲. برای دیدن اولین پیام در DM به بالا بروید

در اینجا آخرین ترفندی است که ما داریم تا به شما کمک کنیم دقیقاً روزی را که شروع به فالو کردن یک کاربر در اینستاگرام کرده اید، پیدا کنید. دستورالعمل‌هایی را که در زیر ذکر کردیم دنبال کنید، روز دقیق یا شاید زمان دقیقی که آنها شروع به دنبال کردن شما کرده‌اند را خواهید فهمید.
  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • DM خود را باز کنید و روی چت این کاربر ضربه بزنید.
  • می‌خواهیم به شما بگوییم که هر چه کمتر از طریق دی‌ام‌های اینستاگرام با هم ارتباط داشته باشید، سریع‌تر متوجه خواهید شد که او چه زمانی شما را فالو می‌کند.
  • برای دریافت اولین پیامی که برای آنها ارسال کردید، به ابتدای چت خود بروید.
اگر اولین پیام را بین دو نفر پیدا کردید، می توانید تاریخ و زمان را نیز مشاهده کنید. ما فکر می‌کنیم می‌توان فرض کرد که آنها شما را در آن روز خاص یا یک روز در همان هفته فالو کرده‌اند.
نحوه دیدن زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام فالو کرده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *